Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vad finns i din Mac, Tommy Ståhl?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Det är dags för en ny person att visa upp sin dator. Tommy Ståhl berättar ingående om kärleken till Mac, arbetsflöden och det svåra i att dra igång skärmsläckaren med aktiva hörn.

Läs hela artikeln här

Kul läsning!

Tommy, om du läser detta: Varför i hela fridens namn lägger du filer på skrivbordet om du ändå inte kan se vad dess ikon föreställer eller vad filen heter?

  • Medlem
  • Örebro
  • 2014-08-09 16:47

Skrivbordet som skrivbord använder jag inte, utan använder Findern i för att hitta mina filer, så därför minsta möjliga på skrivbordet så så mycket som möjligt får plats

Ursprungligen av timpino:

Skrivbordet som skrivbord använder jag inte, utan använder Findern i för att hitta mina filer, så därför minsta möjliga på skrivbordet så så mycket som möjligt får plats

Fair enough, men varför ens lägga dem på skrivbordet då? Lägg dem i en mapp så slipper du se dem ligga där när skrivbordet är framme

  • Medlem
  • Örebro
  • 2014-08-09 16:56
Ursprungligen av pushloop:

Fair enough, men varför ens lägga dem på skrivbordet då? Lägg dem i en mapp så slipper du se dem ligga där när skrivbordet är framme

Om jag inte ser att det är skitigt så städar jag aldrig

1
Bevaka tråden