Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Iphone 6 – allt vi tror oss veta

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

99mac samlar ihop rykten och förhandsuppgifter inför Apples kommande presentation av nästa Iphone den 9 september.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2014-09-04 20:48

Bra sammanfattning!

En synpunkt:

Citat:

Upp till 100 dollar tros priset kunna höjas med, motsvarande cirka 600 kronor.

100 dollar är ca 700 kronor idag, och normalt så blir det ca 1000 kronor med svensk moms etc.

Den stora frågan är om 4,7-tummaren går ner i en GOLLA Phone Bag Aaron.

Någon 5,5-tummare (som jag ändå aldrig skulle köpa) kommer inte...inte på tisdag och kanske aldrig någonsin. Givetvis har Apple tagit fram prototyper i denna storlek också (och det läcker ut info, bilder, delar, etc) - dom testar nog en massa varianter - men jag känner intuitivt att dom sågade grejen för länge sedan. Vill man ha stort så finns iPad Mini...nej man kan inte telefonera med den men man ska inte överdriva betydelsen av telefonbabblande för kommunikation...det är 2014 nu och vi har något som kallas för mobil data En köpvillig kundgrupp med stålar som vill ha en 5,5-tums handdator som man OCKSÅ ska kunna ringa och babbla med är nog inte tillräckligt stor för att Apple släpper en iPhone i det segmentet. Kanske kommer iPad Mini med telefonchip istället
Jag tror att 4,7 tum och där i närheten är den ultimata storleken för majoriteten och deras ögon och händer. Där kommer det att stanna. Jättelurar (som jag förresten aldrig ser på stan) är kuriosa idag och det kommer det att vara imorgon också. Kanske förvinner det segmentet helt.
Jag kan såklart ha totalt fel, men detta är min gissning idag just nu.

Ursprungligen av Redaktionen:

99mac samlar ihop rykten och förhandsuppgifter inför Apples kommande presentation av nästa Iphone den 9 september.

Läs hela artikeln här

Hoppas det kommer en 5,5 tummare så jag kan kasta min note 3 ut genom fönstret! är trött på android, älskar Apple men eftersom dom inte har gjort en telefon som är tillräckligt stor så blir jag tvungen att köra den som privat och Plastsug som arbetstelefon.....

Apple Fix plox!!!!

1
Bevaka tråden