Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Låt mig komma med en bubblare som är en av det som jag uppskattar mest. Att det tidigare valet är "förvalt" när du drar ner skärmen för att söka i Spotlight.
Väldigt bra och förenklar mycket för sådana som mig som söker ofta
Däremot så får du "ipadläge" när du lägger 6 plus i landskapsläge, vilket jag tycker är viktigare än att köra två appar samtidigt. Det är iofs en 6 plus funktion så den passar kanske inte in i artikeln men blir intressant.
Det kanske kommer två appar samtidigt i framtiden men jag tror att det här är en bättre prioritering för tillfället.
Däremot så får du "ipadläge" när du lägger 6 plus i landskapsläge, vilket jag tycker är viktigare än att köra två appar samtidigt. Det är iofs en 6 plus funktion så den passar kanske inte in i artikeln men blir intressant.
Det där är ju toppen för de med plus telefonen, men för egen el går jag ut i multitask hela tiden mellan anteckningar/bank och kalkylator om vartannat. Detta är ogenomtänkt av dem då det hade lubbats göras så underlättande.
Låt mig komma med en bubblare som är en av det som jag uppskattar mest. Att det tidigare valet är "förvalt" när du drar ner skärmen för att söka i Spotlight.
Väldigt bra och förenklar mycket för sådana som mig som söker ofta