Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Problem att uppdatera Iphone till IOS 8

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!
Jag har råkat ut för något helskumt. Idag var det problem när jag uppdatera OS8 var inne i en butik. De tyckte att det verkade helskumt uppmanade mig att uppdatera via datorn. När jag sätter Iphonen i Datorn får jag uppmaningen att ta ur Iphonen från datorn för den drar för mycket ström och har stängt av USB-enheterna.
Tips tack!

Senast redigerat 2014-09-30 13:49

Har du börjat med att göra en soft reset av iPhone och startat om datorn?
Samt testa i en annan dator?

Ursprungligen av andgustav:

Hej!
Jag har råkat ut för något helskumt. Idag var det problem när jag uppdatera OS8 var inne i en butik. De tyckte att det verkade helskumt uppmanade mig att uppdatera via datorn. När jag sätter Iphonen i Datorn får jag uppmaningen att ta ur Iphonen från datorn för den drar för mycket ström och har stängt av USB-enheterna.
Tips tack!

Att telefonen drar för mycket ström låter inte bra alls. Kan vara läge för ett besök till en serviceverkstad.

Problem med uppdatering

Ursprungligen av Ida Lindkvist:

Att telefonen drar för mycket ström låter inte bra alls. Kan vara läge för ett besök till en serviceverkstad.

Tack för svaret. Jag gick till en Digital Inn butik och det visade sig att det var brott i kabeln. Så jag investerade i en ny kabel 3 m. Så nu är det bara att köra.

1
Bevaka tråden