Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

AppleStore NERE!

Tråden skapades och har fått 41 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Hur gör man nu om man skall beställa.. och använda sig av de kuponger man fick med!

• Medlem
  • Stockholm
  • 2003-10-08 14:56

hmm, jag går in på Mecenat apple store, men det är ingen rabatt alls, på några grejer...

temporärt fel får jag hoppas..

såg det också

motif - fick du uppgraderingskuponger?

Citat:

Skrevs ursprungligen av trissen
hmm, jag går in på Mecenat apple store, men det är ingen rabatt alls, på några grejer...

temporärt fel får jag hoppas..

Jag har nu lagt en order det kostade mig 195Kr inkl frakt att uppdatera till panther.

Behövde inte lämna några kuponger eller nåt.

Beställde via AppleStore, fick ordernr och ett bankgiro nr där jag sätter in pengarna jag har den på dagen sa hon.

Man behöver ge sitt serienummer på G5:an om man nu har en sådan:-)

Så leta fram det innan du ringer, så slipper hon behöva följa med ner i källaren och leta fram det först

Citat:

Skrevs ursprungligen av el gringo
såg det också

motif - fick du uppgraderingskuponger?

Yepp 3 st

Vill du ha?

va' har du den på dagen!?

jag ringer när jag kommer hem ifrån jobbet

skall bli skoj att se vilken "bygg" det är...

motif - vi hade lika gärna kunnat ta varandras icq och chatta där istället det känns som om jag har pratat med dig en del inför G5-releasen :rolleyes:

• Medlem
  • International user
  • 2003-10-08 15:24

Motif, stemmer dette?? at vi G5 eiere får rabbatt på Panther?? Eller har jeg misforstått

• Oregistrerad
  • 2003-10-08 15:29
Citat:

Skrevs ursprungligen av Oyvind-A
Motif, stemmer dette?? at vi G5 eiere får rabbatt på Panther?? Eller har jeg misforstått

http://www.apple.com/macosx/uptodate/

Citat:

Skrevs ursprungligen av motif
Yepp 3 st

Vill du ha?

Eh.. hallå! Här är lilla jaa-aag!

• Medlem
  • Stockholm
  • 2003-10-08 17:14

Yes! Som jag trodde! Panther!
Hoppas nu bara att stället som jag brukar få nya grejer ifrån köper det direkt.
Och att det inte krävs massor med extra utrymme, för jag har bara 700 MB kvar på min 6 GB HD. Alltså, jag kan ju rensa, men inte hur mycket som helst.

• Medlem
  • Republic of Philippines
  • 2003-10-08 17:15

Jag pratade 2 timmar med olika Apple store rep. ingen hittade mitt serie nummer i sina databasser men med 3 gröna kuponger så får man Panther för 195:- lite beroende på när man beställt vad jag föstod!

Dom håller på att uppdatera sina DB på apple store dom sa själva att det har varit så hemligt med Panther att dom själv inte visste varken buu eller bää... bad mig återkomma senare före 18:00 och kolla läget eller om ett par dagar.

Bevaka tråden