Har uppgraderat till OSX 10.10. och det fungerar bra. Har iOS 8.0.2 på minna iPad och iPhone. Har synkat enheterna med datorn.
Jag kan inte förstå hur man använder "driven" som molnfunktion - liknande Google Drive. Det fungerar ej med att "kasta in" dokument direkt i iCloude Drive mappen under Finder. Den visar ö h t inget innehåll - är död. Om jag använder högerknappen på museet och öppnar iCloud Drive under annan flik får jag upp att där ligger Pages och Numbers.
Jag valde omvägen att via Safari gå in på iCloud.com och logga in på iCloude. Där finns ett antal program - backuper troligen. Därifrån kan jag handplocka dokument genom molnsymbolen "hämta dokument" till en skapad dokument map i Cloud Drive.
Detta fungerar men kräver en lång process för att snabbt nå mina lagrade dokument. Hur skall jag få iCloud Drive att öppna sig i Finder? Har försökt läsa alla hjälpdokument, som f ö är tydliga, men inte lyckats lösa detta.
Någon som kan lotsa mig rätt?