Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Min dongel (Huawei E372) från Tre lirar inte alls med Yosemite. Detta trots att jag laddat ner senaste versionen av Mobile Partner från Tres hemsida. Någon annan Trekund som har erfarenhet av detta?
Gör inte som Tre rekommenderar att inaktivera funktion för att kunna öppna program.
Behövs det så högerklickar du och väljer öppna så har du godkänt den specifika mjukvaran smidigt.
Min dongel (Huawei E372) från Tre lirar inte alls med Yosemite. Detta trots att jag laddat ner senaste versionen av Mobile Partner från Tres hemsida. Någon annan Trekund som har erfarenhet av detta?
Tyvärr fungerar inte denna uppdatering för mig. Oklart varför. Tres kundtjänst hade inget bra svar. De menade att felet inte låg hos dem eller Huawei och hänvisade mig istället till Apple support.
Om detta inte går att lösa på annat sätt, får jag byta leverantör...
Gör inte som Tre rekommenderar att inaktivera funktion för att kunna öppna program.
Behövs det så högerklickar du och väljer öppna så har du godkänt den specifika mjukvaran smidigt.
Jag fattar inte riktigt vad som gick fel förut, men att högerklicket löste det hela. Känner mig dum som ett fån, men det kan det vara värt när man får snabb hjälp. Stort tack!
Det är ju fantastiskt. Min supergamla Huawei E180 supportas fortfarande. Ska jag gå hem och testa en tidig 3G-dongel eller ska jag låta mig nöjas med min Instant hotspot-funktion på en iPhone 6? Svår fråga, eller...