Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
det är inte den externa. Den externa är för mig din klonade disk som du använde i början.
skit samma. De två sista kommando jag tipsade om. Prova och berätta vad som händer.
EDIT: anledning till jag påpekar är för att på din ssd har du troligen en krypterad partition.
Misstänker du använt filevalt. Den måste isf bort först.
Gott Nytt År och ett speciellt gott nytt år för mig. Äntligen fick jag ihop en fusion disk tack vare ditt tålamod och hjälp!!!
Nu har jag två sista frågor (hoppas jag).
1. Hur är det bäst att återställa backupen från TimeMachine? Att installera OS X fräscht och sedan köra Migration Assistant efter? Eller att starta från TimeMachine disken och återställa därifrån?
Jag har märkt att när jag återställer från TimeMachine direkt så följer inte t.e.x. Adobe licenser med. Med med Migration Assistant så följer de med.
2. Jag har återställt på bägge sätten flera gånger och konstigt nog följer inte Recovery HD med heller.Vad gör jag för fel?
Återställning vid installation är det enda som funkar ordentligt, jag återställde två gånger med Flyttassistenten, båda gångerna saknades exempelvis mina Mail-inställningar och andra inställningar.