Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Sverige kan få vänta på Apple Watch

Tråden skapades och har fått 13 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Det finns få ledtrådar till när Apple Watch faktiskt börjar säljas, men formuleringar på Apples egen webbplats antyder att USA får klockan först och att resten av världen får vänta.

Läs hela artikeln här

Det är iofs inte helt oväntat.

Ursprungligen av BlackSmp:

Det är iofs inte helt oväntat.

Nej, men tråkigt om det är så. Jag vill prova en nu Riktigt sugen på att se vad den kan göra.

Jag tror att Svenska lanseringen måste sammanfalla med att Siri lär sig svenska. Som jag skrev i en annan tråd:
http://www.99mac.se/forum/p/2224098
September i samband med iOS9?

  • Medlem
  • 2015-01-14 15:09
Ursprungligen av elfstr0m:

Jag tror att Svenska lanseringen måste sammanfalla med att Siri lär sig svenska. Som jag skrev i en annan tråd:
http://www.99mac.se/forum/p/2224098
September i samband med iOS9?

Om Siri ska lära sig svenska innan klockan kommer till Sverige lär vi få vänta länge...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2015-01-14 15:11
Ursprungligen av BlackSmp:

Det är iofs inte helt oväntat.

Stabil vinnare efter bara två veckor för det mest väntade under hela året.

Apple Watch är heller inte lika intressant om inte Apple Pay finns i landet.

Åker till USA 12/2 och blir där i tio dagar, är det någon chans att den är lanserad där då? Rent språkligt kan jag tycka att det finns en distinkt skillnad mellan "Tidigt 2015" och "Våren 2015", men det beror kanske på att våren kommer strax innan midsommar i det här landet.

Ursprungligen av Fitinghoff:

Åker till USA 12/2 och blir där i tio dagar, är det någon chans att den är lanserad där då? Rent språkligt kan jag tycka att det finns en distinkt skillnad mellan "Tidigt 2015" och "Våren 2015", men det beror kanske på att våren kommer strax innan midsommar i det här landet.

Det har tidigare talats om en lansering kring Alla hjärtans dag, men de flesta uppgifterna nu pekar på ett datum i mars.

Ursprungligen av Ida Lindkvist:

Det har tidigare talats om en lansering kring Alla hjärtans dag, men de flesta uppgifterna nu pekar på ett datum i mars.

Typiskt...

  • Medlem
  • Malmö
  • 2015-01-15 12:31
Ursprungligen av Fitinghoff:

Typiskt...

Om det nu inte blir US Only på första vågen så lär nog Tyskland samt UK vara med i första vågen. Bara åka dit och köpa, i mån av tillgänglighet.

Detta med tillgängligheten blir intressant att se. Jag vet inte vad jag ska tro/gissa på ännu.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2015-01-15 14:40
Ursprungligen av BlackSmp:

Detta med tillgängligheten blir intressant att se. Jag vet inte vad jag ska tro/gissa på ännu.

Det är väl inte så svårt att gissa

Ett antal som inte är så stort som efterfrågan samt att efterfrågan är större än antalet tillgängliga enheter

Ursprungligen av zinned:

Det är väl inte så svårt att gissa

Ett antal som inte är så stort som efterfrågan samt att efterfrågan är större än antalet tillgängliga enheter

Vi får väl se om historien upprepar sig... Det är inte osannolikt men jag är inte helt säker

1
Bevaka tråden