Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Radiobredband i U-sala?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Är nybliven student i Uppsala och bor inneboende i en villakällare. Har pratat (och pratat) med telia och fått beskedet att ADSL kostar en miljon.
Känner någon här till om det finns radiobredband i uppsala? Eller nått annat skojgt alternativ.

Citat:

Skrevs ursprungligen av Macnamus
Är nybliven student i Uppsala och bor inneboende i en villakällare. Har pratat (och pratat) med telia och fått beskedet att ADSL kostar en miljon.
Känner någon här till om det finns radiobredband i uppsala? Eller nått annat skojgt alternativ.

Radio är dyrt tror jag. Har för mig att Tiscali har via satellit... kan kanske vara något.

/M

  • Oregistrerad
  • 2003-10-10 17:14

InternetWorlds bredbandsguide kanske kan ge några uppslag.

Tackar för båda svaren.
I och med att jag bor inneboende och inte för så lång tid tror jag inte sattelit är ett alternativ, man måste rigga antenner och sånt (vill ju inte röra om för mycket för dem jag bor hos).

Internetworlds bredbandsguide innehåller många radio-lan-leverantörer, – Men naturligtvis inte i Uppsala.

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2003-10-12 21:27

Eller så sparar du ihop lite ködagar till ett rum i Studentstaden och får bredband inkluderat i hyran.

Lite ködagar?!
Håller på att spara men har väl sisådär 300 dagar kvar.

1
Bevaka tråden