Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Dag 5 – En oväntad vänskap

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Veckan med Windows Phone avslutas, och 99mac:s redaktör diskuterar den långa och stormiga relationen mellan Apple och Microsoft, vad han kommer sakna med Lumia 930, de viktiga detaljerna och att älska sina enheter.

Läs hela artikeln här

Välformulerat och intressant som vanligt Jakob!

Bra skrivet.
Ser ut som att kanske hade lite längre tids vana med WP och 930 behövts för att det skulle kännas riktigt bekvämt. Små detaljer av irritationsmoment hade nog eliminerats då, tex. såsom varför inte picka på skärmen för wake up, två snabba tap? Finns i inställningar/pekläge. Väldigt smidigt som jag tror de flesta 930 ägare använder. Går även att släcka telefonen med ett tap med t.ex. "Nice Lock" om så önskas.

Senast redigerat 2015-02-14 11:30
  • Medlem
  • Kungsbacka, Sweden, Sweden
  • 2015-02-14 16:16

Bra skrivet.

Personligen känner jag att både Apple och Microsoft har lyckats med sina mobila system (till slut). Apple har varit klart dominerande sedan start, men Microsoft har knappat in en hel del (Windows Phone 6 var helt värdelöst, 7 var OK).

Jag har fortfarande väldigt svårt för Android. Usch och tvi!

iOS ligger fortfarande i framkant och det skall mycket till för att få mig att byta. Jag är ju inlindad i Apples ekosystem

DÄREMOT hoppas jag att Apple släpper något med 4 tum igen. iPhone 6 och 6 Plus är för stora!

Jag kan väl inte vara den enda som tycker att iPhone 5C är den skönaste smartphonen som finns på marknaden? Har aldrig ägt en själv (gick från 5 till 5S), men det var endast för prestandan och Touch ID, designen på 5C är ju läcker! Och som sagt, skön att hålla i.

1
Bevaka tråden