Hej!
Jag vill ta fram ett enkelt sätt för våra säljare att återkoppla till våra kunder hur deras webbannonskampanj har gått efter varje avslutad kampanj.
Info som ska vara med är antal visningar, antal klick, klickfrekvens och kanske något annat. Samt en bild på den annons som gått. Allt inramat i en hyfsat snygg ram med oss som avsändare.
Det här går ju enkelt att slänga ihop i t.ex. Indesign och exportera en PDF som säljaren kan skicka till kunden. MEN jag vill att säljarna själva ska kunna göra hela det här momentet. Hur gör man det enklast? Kan man skapa en PDF som säljarna själva kan redigera (enkelt) - där dom bara kan fylla i rätt siffror och importera en bild (annonsen). Eller finns det något annat bra sätta att göra den här grejen på? Kanske en brevmall? Vet inte hur avancerat det är att skapa en egen profil på en sådan (i Apple Mail)?
Säljarna har ju inga avancerade program i sina datorer. Förutom bokningsprogram osv så är det typ MS Office 2011