Jag köpte en dator i augusti-september förra året och jag har haft problem med den sedan den var ny. Det är problem med att starta upp den efter den har försatts i viloläge.
Jag öppnar locket och den reagerar inte alls eller så tänder sig skärmen en kort stund och så går den i vila igen. Efter några minuter startar den som vanligt.
Om batteriet är på väg att ta slut och jag sätter den i viloläge så beter den sig än mer konstigt när den ska startas upp. Då försöker jag skriva in lösenordet för att låsa upp skärmen. Så antingen går den i vila igen eller så fryser den så att man inte ens kan röra muspekaren. Så tar det några minuter så fungerar den som vanligt igen.
Nu har jag försökt starta upp den i ungefär en halvtimme. Skärmen tände sig snabbt och så slocknade den på nytt. Sedan har den inte reagerat på något som jag gör. Så här illa har det aldrig varit.
Är det någon som har ett tips på vad jag kan göra? Jag kommer knappt ihåg vad det är för burk utan att starta den och kolla specifikationer. Så jag kan i te bidra med så mycket annat tyvärr. Har länkat en video så ni kan se hur den beter sig.