Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Rykte: Snart får fler länder Apple Watch

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

På fredag börjar Apple att sälja sin smarta klocka i nio länder. Nu kommer uppgifter om att företaget snart kommer att utöka försäljningen till nya länder.

Läs hela artikeln här

Dessvärre så är det redan "debunked" av 9to5mac
http://9to5mac.com/2015/04/22/apple-watch-second-wave-launch-countries/

Citat:

However, sources close to the situation say Apple is not currently targeting May 8th for its second-wave Apple Watch launch…

Ursprungligen av BlackSmp:

Dessvärre så är det redan "debunked" av 9to5mac
http://9to5mac.com/2015/04/22/apple-watch-second-wave-launch-countries/

Jag kan hålla med om att det vore rätt otroligt med tanke på leveranstiderna nu, men än så länge är det anonym källa mot anonym källa så helt avskrivet är det ju inte.

Min gissning är att WWDC kan handla mycket om Apple Watch. På keynoten presenteras lite nyheter i mjukvaran, samt ett lanseringdsatum för fler länder. Möjligtvis månadsskiftet juni/juli. Förbeställning startar veckan efter WWDC, tidigast.
Låter detta rimligt som amatöranalys/gissning?

Ursprungligen av Weedberg:

Min gissning är att WWDC kan handla mycket om Apple Watch. På keynoten presenteras lite nyheter i mjukvaran, samt ett lanseringdsatum för fler länder. Möjligtvis månadsskiftet juni/juli. Förbeställning startar veckan efter WWDC, tidigast.
Låter detta rimligt som amatöranalys/gissning?

Nej jag tror inte att fokus kommer ligga på Apple Watch.
Utan det blir OS X,iOS 9 och Apple TV som får störst utrymme.

Ursprungligen av Weedberg:

Min gissning är att WWDC kan handla mycket om Apple Watch. På keynoten presenteras lite nyheter i mjukvaran, samt ett lanseringdsatum för fler länder. Möjligtvis månadsskiftet juni/juli. Förbeställning startar veckan efter WWDC, tidigast.
Låter detta rimligt som amatöranalys/gissning?

Nja, jag har för mig att WWDC inte brukar handla om lanseringsdatum för hårdvara utan om mjukvara så den delen känns tveksamt. IOS9 låter dessutom som ett troligare fokus för mjukvarudelen.

Ursprungligen av Megolon:

Nej jag tror inte att fokus kommer ligga på Apple Watch.
Utan det blir OS X,iOS 9 och Apple TV som får störst utrymme.

Gah, glömde helt bort Apple TV...

Ursprungligen av BlackSmp:

Nja, jag har för mig att WWDC inte brukar handla om lanseringsdatum för hårdvara utan om mjukvara så den delen känns tveksamt. IOS9 låter dessutom som ett troligare fokus för mjukvarudelen.

Mjukvaran blir till stor del IOS 9, men en del av det handlar om integrationen med klockan. Sedan kommer lanseringsdatum nämnas lite kort.
Men jag har troligtvis fel, som vanligt. Jag har aldrig gissat rätt när det gäller Apple!

1
Bevaka tråden