Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Svea hovrätt slår fast att Apples Iphone-modeller anses vara särskilt ägnade för privatkopiering, något som innebär att upphovsrättshavare kan kräva ersättning.
Jävla dumheter! Sånt här får mig börja omvärdera om jag ska fortsätta ladda ner material lagligt och betala för mig. När jag betalar för det jag laddar ner ska jag inte behöva betala för andra snyltare. Ungefär som att man skulle betala inträde till matbutiken för att täcka upp för svinnet.
Mmmm... iPhone är ju erkänt enkel att lägga över filmer och musik på. Inte som Android där man bara behöver koppla in telefonen för att få tillgång till den som USB-minne.
Mmmm... iPhone är ju erkänt enkel att lägga över filmer och musik på. Inte som Android där man bara behöver koppla in telefonen för att få tillgång till den som USB-minne.
Det är ju för fan helt sanslöst! På vilka grunder baseras dessa påståenden om att just iPhone ägare skulle ägna sig mer och enklare åt privatkopiering?? Jävla spån!
Edit: jag har ändrat till privatkopiering då jag skrev fel innan..
Det är ju för fan helt sanslöst! På vilka grunder baseras dessa påståenden om att just iPhone ägare skulle ägna sig mer och enklare åt piratkopiering?? Jävla spån!
Jag antar att efter den här domen, som gäller just Telia och Iphone kommer Copyswede följa upp med krav från fler Iphone-importörer, och säkert fler märken av smarta mobiler.
Jag antar att efter den här domen, som gäller just Telia och Iphone kommer Copyswede följa upp med krav från fler Iphone-importörer, och säkert fler märken av smarta mobiler.