Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple släpper Itunes 12.2 och Garageband 10.1

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Apple har nu uppdaterat musikspelaren Itunes till version 12.2 med stöd för nya musiktjänsten Apple Music.

Läs hela artikeln här

Men hur funkar det hela? (Apple Music i iTunes alltså), en guide skulle va bra
Jag förväntas söka musik under ”Nytt”? I alla fall är det den fliken som blir aktiv då jag sökt.
Så hur drar jag sedan in de låtar jag gillar till olika playlists som jag först skapat? Måste det ske med +"Lägg till i"? Och varför fungerar bara "Lägg till i" efter att jag först tagit "Lägg till i min musik"?
Mycket känns annorlunda, då jag är van Spotify.

Senast redigerat 2015-07-01 14:16

Om jag raderar allt under "Min musik" så försvinner låtarna ur mina playlists också.
Hur kan jag skapa playlists utan att ha låtarna i "Min musik"?

Ursprungligen av Chaosstar:

Men hur funkar det hela? (Apple Music i iTunes alltså), en guide skulle va bra
Jag förväntas söka musik under ”Nytt”? I alla fall är det den fliken som blir aktiv då jag sökt.
Så hur drar jag sedan in de låtar jag gillar till olika playlists som jag först skapat? Måste det ske med +"Lägg till i"? Och varför fungerar bara "Lägg till i" efter att jag först tagit "Lägg till i min musik"?
Mycket känns annorlunda, då jag är van Spotify.

En guide är på gång - kommer imorgon!

  • Medlem
  • 2015-07-01 19:24

12.2 Förstörde mina spellistor.. Musik köpt i veckan står nu som inköpt 2012, listor är förminskade med 80% av låtarna. Fan får jag ett gigg i helgen så blir det fan panik om inte musiken återskapas.

1
Bevaka tråden