Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tips om hur jag själv byter HD på en iMac 27" mitten 2010?

Tråden skapades och har fått 33 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Kållered
  • 2015-08-08 17:43
Ursprungligen av Jesper Ohlsson:

Du bad om exempel när du redan hade fått bra exempel. Då ser det ut som att du inte har läst svaren. Det tycker jag är brist på respekt.

Kan vi sluta och vara i sandlådan nu? Tack!

Maths

  • Medlem
  • Kållered
  • 2015-08-08 17:45
Ursprungligen av cubeis:

Lugn i båten säger jag bara Inte alltid någons fel när käbbel uppstår. Jesper du ser ju på första inlägget i tråden vilken nivå TS har lagt ribban om du vill se det innan du skriver igen, sen har du ju helt rätt i Jesper att det minsta man kan begära är att svaren som har erlagts i tidigare inlägg läses noggrant , klart en fråga om respekt eller brist på respekt på någon nivå från trådens parters sida.. annars tröttnar man snart att svara på TS frågor.
Inte alltid moderatorns uppgift att styra in tråden på rätt spår igen Maths och se till att relevant information framkommer utan faktiskt alla medlemmars ansvar .

Sen behöver inte alla trådar sluta i logiskt uteslutande man kan ibland se bortom logiken

Rätt, tycker inte man/någon skall behöva bli uppläxad.

Kan man få ett avslut, jag har bett om ursäkt och kan göra det igen. Jag har saknat tid att sätta mig in hela tråden. Skall det vara sandlådenivå så kanske det är lika bra att jag kliver ur forumet som medlem.

Maths

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2015-08-08 17:52
Ursprungligen av Maths:

Rätt, tycker inte man/någon skall behöva bli uppläxad.

Kan man få ett avslut, jag har bett om ursäkt och kan göra det igen. Jag har saknat tid att sätta mig in hela tråden. Skall det vara sandlådenivå så kanske det är lika bra att jag kliver ur forumet som medlem.

Maths

Nej inte fråga om att bli uppläxad, Jesper ville hjälpa dig seriöst, utan litet missförstånd just att du inte haft tiden då som du säger att läsa svaren i detalj innan du skriver, inget mer att säga där.
Alla är välkommen att ställa frågor därför finns detta forum för att dela kunskap vi får alla bara lära oss att släppa på prestigen lite i olika lägen och försöka ha förståelse mot varandra.
Du Maths försöker sätta dig in i Jespers tänkande- situation och tvärtom så möts man på vägen

  • Medlem
  • Kållered
  • 2015-08-08 18:31
Ursprungligen av cubeis:

Nej inte fråga om att bli uppläxad, Jesper ville hjälpa dig seriöst, utan litet missförstånd just att du inte haft tiden då som du säger att läsa svaren i detalj innan du skriver, inget mer att säga där.
Alla är välkommen att ställa frågor därför finns detta forum för att dela kunskap vi får alla bara lära oss att släppa på prestigen lite i olika lägen och försöka ha förståelse mot varandra.
Du Maths försöker sätta dig in i Jespers tänkande- situation och tvärtom så möts man på vägen

Jag är väldigt tacksam för all hjälp jag kan få, nu glömmer vi detta och går vidare! ;o)

Trevlig fortsatt Lördag!

Maths

Bevaka tråden