Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vanilla Powerbook 12" beställd, behöver wifi och minne! Help a brother out...

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tja!

Har beställt en standard konfigurerad Powerbook 12" från Apple Store idag. Får la se om den kommer om ett par veckor :).

Tills dess måste jag hitta någonstans att beställa ett Airport extreme kort och 512Mb so-dim minne till den. Vet av erfarenhet att minne kan krångla om man har otur och beställer därför helst från en leverantör som testat det med Powerbooksen. Många amerikanska användare rekomenderar Crucial, någon som testat att beställa från deras europeiska sajt?

Bästa pris är högsta prioritet och jag kan tänka mig att beställa från separata företag om det blir billigare så.

Förslag på lämplig 802.11b/g basstation/router och köpställe mottages även tacksamt..

• Medlem
  • International user
  • 2003-10-14 07:37

Är själv nybliven ägare till en Netgear WGR614 som har både bra pris, fungerar bra och är dessutom snygg. Någon D-link modell fick iofs "bäst i test" i senaste Nätverk & kommunikation men efter att ha läst ett antal trådar om wifi här verkade just Netgear lättast att ha att göra med.

1
Bevaka tråden