Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Final Fantasy 7 finns nu för IOS

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Det klassiska och populära rollspelet Final Fantasy 7 finns nu tillgängligt för IOS, men tar både upp utrymme och kostar en slant.

Läs hela artikeln här

• Medlem
  • Göteborg
  • 2015-08-20 13:50
Ursprungligen av Redaktionen:

Det klassiska och populära rollspelet Final Fantasy 7 finns nu tillgängligt för IOS, men tar både upp utrymme och kostar en slant.

Läs hela artikeln här

Satt du och tajmade trycket på publiceringsknappen?
http://www.99mac.se/forum/t/99294-1337

Jag kanske är gammal, men jag tyckte spelen förr i tiden var bättre. Detta spel har man ju spelat några gånger på Playstation. Kanske blir ett köp till iOS.

Jag har precis skuggat Hojo till våning 66 i Shinra-byggnaden (ca 4 h in). Hittills tycker jag att spelet flyter på bra, ner- och uppladdning av sparfiler via iCloud funkar fint. Men fråga mig igen om 40 h.
Levlar på iPhonen medan jag åker pendel, lägger mig sedan i soffan när jag kommit hem och kör vidare någon timme på kvällen med iPaden. Tycker spelet lämpar sig något bättre för iPad än iPhone 6, men med detta sagt är det ett kärt återseende som funkar förvånansvärt bra för formatet. Störde mig lite på kontrollen först, men man kan ställa in opacitet och lite olika knapp-positioneringsvariationer.

Har döpt Cloud till iCloud, pga kunde inte låta bli. ❤️

1
Bevaka tråden