Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

"Apple Watch-brännan är det senaste"

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Sommarsolen har gett Ida Lindkvist en Apple Watch-bränna, ett tydligt vitt band runt handleden avslöjar var klockan sitter nästan jämnt.

Läs hela artikeln här

Välkommen tillbaka från semestern.
Din syn på Watch speglar rätt bra vad jag tycker, enda felet är att jag reagerar inte lika snabbt på den längre som i början

  • Medlem
  • 2015-08-25 03:01

Har haft smartklocka i 2 år nu och så är det. (Är inne på min andra nu) När alla inställningar är gjorda och alla appar man vill ha nedladdade och man pillat klart med urtavlor så är det en pryl man antingen har dagligen eller lägger i byrålådan
Hoppas att uppdatering till Watch OS 2 gör att tredjeparts urtavlor kan laddas ned, eller går det redan?
Det är i allafall ett litet nöje att hitta andra användares urtavlor eller skapa egna

  • Medlem
  • Malmö
  • 2015-08-25 11:57

En bränna som med precis vilken klocka som helst

  • Medlem
  • Sollentuna
  • 2015-08-25 12:44

Jag hann skaffa mig en klädsam bonnabränna innan jag köpte klockan, så min Watch-bränna är inte så utpräglad.

Håller med om att man inte "gör" så mycket med klockan när den väl sitter där, men jag tror jag också skulle sakna den om den försvann. Det aktiva användandet består mest i att arkivera förmodat ointressanta mail utan att läsa dem, läsa sms, och köra träningsappen när jag är ute och springer.

Jag har också märkt att jag använder telefonen betydligt mindre nu, och det är en bidragande orsak till att jag troligtvis inte köper ny telefon i höst.

Har alltid känt mig naken utan klocka. Enda skillnaden nu är att brännan är lite mer fyrkantig, och kanske inte lika framträdande. Förr har jag alltid haft vattentäta klockor och de har suttit på ständigt, även vid bad. Nu tar man ju av klockan på stranden så det blir lite bränna under klockan även där.

1
Bevaka tråden