Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Airprint, fungerar det med andra appar än iOs egna?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Vi har ett antal appar i vår verksamhet där bla googles dokument används och synkas mellan paddorna. Tyvärr fungerar vår Sharpskrivare endast med sin egen app och begränsar utskrivningsmöjligheterna till bilder. Skrivaren stöder ej airprint så vi funderar på att skaffa en enkel laserskrivare med detta. När jag läser på verkar det som endast iOs egna appar är möjliga att skriva ut, och då är vi ju inte hjälpta av det.
Någon som har erfarenhet av detta som kan ge råd och/eller tips?

Ursprungligen av webmormor:

Vi har ett antal appar i vår verksamhet där bla googles dokument används och synkas mellan paddorna. Tyvärr fungerar vår Sharpskrivare endast med sin egen app och begränsar utskrivningsmöjligheterna till bilder. Skrivaren stöder ej airprint så vi funderar på att skaffa en enkel laserskrivare med detta. När jag läser på verkar det som endast iOs egna appar är möjliga att skriva ut, och då är vi ju inte hjälpta av det.
Någon som har erfarenhet av detta som kan ge råd och/eller tips?

AirPrint stöds av många appar. Jag har själv lagt till AirPrint-stöd till egenutvecklad app och det var ruskigt enkelt.

Tack,

Ursprungligen av Stefan Wallström:

AirPrint stöds av många appar. Jag har själv lagt till AirPrint-stöd till egenutvecklad app och det var ruskigt enkelt.

Tydligen funkar googles dokument med airprinten, hade nog tittat lite dåligt.

1
Bevaka tråden