Som tidigare nämnts, SOLDesign ser ju konstigt ut men du har ju inte heller förklarat hur det skall tolkas. Men det kanske inte skall behövas. En bunte stavfel men de rättas väl innan sajten sjösätts.
Mycket trevlig färgsättning och jag har inget som helst problem med det vita rutnätet och den vita texten.
Men däremot är tabellayout aja-baja! Det tillhör gårdagen och layouten på sajten kan lätt göras med mer framtidssäker och framförallt mer tillgänglig, för såväl andra datormanicker än just stationära diton (ex mobiler, handdatorer m m) som för funktionshindrade. Maila mig om du vill ha hjälp med att fixa det - scooterbabe snabela home punkt se
Älskar verligen färgerna, men jag gillar ju färgerna på det här forumet också så...
Upptäckte just att scrollen inte riktigt vill fungera, samt att den är knasigt placerad, åtminstone i Safari... Jag skulle nog löst det på annat sätt än med en JS-scroll i det här fallet.
Före och efter tabellen som innehåller knapparna, tror jag det var, ligger 2 '<div align="center"></div>'. Utan att göra någonting
Men som sagt, snygg layout och ta tag i kodningsproblemen så blir det en schysst sajt!