Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fodral och skydd iPad Pro

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Någon som sett några fodral eller skydd - förutom Apple original - till iPad Pro.

Det är helt klart en bra fråga. Jag bryr mig inte om vad som kommer om en månad utan jag behöver något nu och det finns verkligen inte mycket. Man kan heller inte avgöra kvaliteten förrän man har produkten i handen så det hade varit fint med en butik man kan handla i. I Malmö området hittar jag inte ens apples egna silicone case förutom i vitt vilket ju blir helt fel till min svarta ipad. Tänkte ta en runda förbi apple store idag igen för att se om de har fått in något.

Än så länge är jag nog inne på att köra apples egna prylar. Tangentbordet och silicone case. Tycker logitechs tangentbord är på tok för tungt och bulkigt.

Ursprungligen av Christer Zulawinski:

Det är helt klart en bra fråga. Jag bryr mig inte om vad som kommer om en månad utan jag behöver något nu och det finns verkligen inte mycket. Man kan heller inte avgöra kvaliteten förrän man har produkten i handen så det hade varit fint med en butik man kan handla i. I Malmö området hittar jag inte ens apples egna silicone case förutom i vitt vilket ju blir helt fel till min svarta ipad. Tänkte ta en runda förbi apple store idag igen för att se om de har fått in något.

Än så länge är jag nog inne på att köra apples egna prylar. Tangentbordet och silicone case. Tycker logitechs tangentbord är på tok för tungt och bulkigt.

Tittade också runt lite i elektronikvaruhus igår - efter jag hämtat min Pro på mStore. Finns ingenting.
Beställde ett via CDON igår - kom idag. Passformen är så där - men priset också - 229kr. Man får gad man betalar för. Det får duga tills det kommer ut - så man kan hålla och känna på. Apple tycker jag inte är ngt alternativ. Vill ha ett som täcker runt om - som en pärm - och ställbart.
Hittar du ngt får du gärna kommentera. ?

Man ska inte underskatta eBay. Där finns mycket godis, även billigt sådant.

Ursprungligen av barbapappa_86:

Man ska inte underskatta eBay. Där finns mycket godis, även billigt sådant.

Absolut. Men ingen av oss kan nog känna på produkterna där heller - om det är vad man vill....?

Ursprungligen av adress@mac:

Absolut. Men ingen av oss kan nog känna på produkterna där heller - om det är vad man vill....?

Efter att man har köpt så kan man

Jag köpte Apples silicone fodralet idag eftersom de hade den på Apple store nu och tänkte köpa tangentbordet när det kommer. Men jag vill fortfarande ha något att lägga allt i så letandet fortsätter för min del.

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2015-11-17 19:04
Ursprungligen av Christer Zulawinski:

Jag köpte Apples silicone fodralet idag eftersom de hade den på Apple store nu och tänkte köpa tangentbordet när det kommer. Men jag vill fortfarande ha något att lägga allt i så letandet fortsätter för min del.

Jag väntar också på Apples egna tangentbord. Någon som hört nåt om när det kommer?

  • Medlem
  • Västerås
  • 2015-11-18 12:23

Hittade denna länk, - om det kan vara till hjälp?

http://www.igeeksblog.com/best-ipad-pro-cases...

  • Medlem
  • Västerås
  • 2015-11-18 12:29

Och den här varianten skulle man själv kunna göra! Om hen har symaskin tillgänglig.

http://wrappersuk.com/collections/ipad-pro-wo...

1
Bevaka tråden