Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Android Wear och Iphone

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Med hjälp av en LG Watch Urbane tar 99mac reda på hur Android Wear fungerar med IOS och Iphone. Häng med in i testlabbet.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • 2015-11-17 01:08

Tack för detta välgjorda test
Som LG Urbane ägare var det extra intressant
Jag har dock ett fullständigt keyboard i mail när jag svarar på klockan finns inte det med i kopplingen till IOS

Edit: Kom på att jag installerade en separat mailapp i klockan

Senast redigerat 2015-11-17 04:54
Ursprungligen av PaO:

Tack för detta välgjorda test
Som LG Urbane ägare var det extra intressant
Jag har dock ett fullständigt keyboard i mail när jag svarar på klockan finns inte det med i kopplingen till IOS

Edit: Kom på att jag installerade en separat mailapp i klockan

Är du en nöjd Urbane-ägare? Den kändes som sagt alldeles för stor för min del, men kan inte låta bli att tycka om Android Wear och den runda skärmen.

  • Medlem
  • 2015-11-17 17:03
Ursprungligen av Ida Lindkvist:

Är du en nöjd Urbane-ägare? Den kändes som sagt alldeles för stor för min del, men kan inte låta bli att tycka om Android Wear och den runda skärmen.

Apple Watch är nog den mest avancerade smarta klockan men efter 5.1.1 så är Android Wear mycket trevlig. Urbane är rätt stor men gillar den runda formen och alla urtavlor man kan skapa eller ladda ned. Kul att den funkar till IOS med även med begränsningar. Hade Sony Smartwatch 2 innan och där är Urbane ett lyft. Intressant utveckling med SIM kort i de senaste och hur Apple Watch 2 blir

1
Bevaka tråden