Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Samsung Gear VR för konsumenter går nu att boka

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Glasögonen Samsung Gear VR erbjuder virtuell verklighet, och finns nu att beställa i en konsumentversion.

Läs hela artikeln här

Jag har provat proffsversionen av Oculus och efter 5 minuter höll jag på att spy. Har man minsta fallenhet för åksjuka (vilket jag inte har) så kan man glömma dessa.

  • Medlem
  • 2015-11-18 20:32
Ursprungligen av MalcomX:

Jag har provat proffsversionen av Oculus och efter 5 minuter höll jag på att spy. Har man minsta fallenhet för åksjuka (vilket jag inte har) så kan man glömma dessa.

Så är det. Är nöjd med Cardboard även om det är en annan liga

Testade föregångaren till den här versionen av Gear VR i Barcelona på Mobile World Congress. Det var den första upplevelsen med VR där jag inte mådde illa alls faktiskt. Det verkar vara väldigt olika hur man mår, märker jag.

Ursprungligen av Ida Lindkvist:

Testade föregångaren till den här versionen av Gear VR i Barcelona på Mobile World Congress. Det var den första upplevelsen med VR där jag inte mådde illa alls faktiskt. Det verkar vara väldigt olika hur man mår, märker jag.

Fick du flyga?
Mitt illamående kom när jag flög över berg och dalar

Ursprungligen av MalcomX:

Fick du flyga?
Mitt illamående kom när jag flög över berg och dalar

Minns inte om det var något som gick snabbt, men åkte bland annat med i en helikopter. Vi hoppas på att få prova igen.

Vet någon om den kommer med stöd för OS X, eller om det kommer släppas API:er för utvecklare till den?

Ursprungligen av gabbeman:

Vet någon om den kommer med stöd för OS X, eller om det kommer släppas API:er för utvecklare till den?

Nej, det här är en enhet gjord för Samsungs mobiler.

1
Bevaka tråden