Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
När man får upp en dialogruta som måste besvaras innan man kommer åt något annat på skärmen och man tex klickar på skrivbordsytan så blinkar skärmen till?
När man får upp en dialogruta som måste besvaras innan man kommer åt något annat på skärmen och man tex klickar på skrivbordsytan så blinkar skärmen till?
Tex lägg något i papperskorgen och välj att tömma den men klicka inte på töm i dialogfönstret som dyker upp utan klicka nånstans utanför den. Se även mitt svar nedan.
Ursprungligen av frazze:
Är inte det en gammal funktion för funktionsnedsatta?
Det exemplet funkar inte för alla. Jag trodde att de flesta hade stängt av den funktionen - att det ska komma upp en dialogruta där man måste bekräfta tömning av papperskorg.
Det exemplet funkar inte för alla. Jag trodde att de flesta hade stängt av den funktionen - att det ska komma upp en dialogruta där man måste bekräfta tömning av papperskorg.