Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Dubbla externa skärmar med bootcamp?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!

Har en MBP 13" mid 2014 där jag vill koppla in 2 externa skärmar. Programmen jag använder finns endast till Windows så jag kör Win10 genom bootcamp. Min fråga är nu, innan jag beställer något, kan jag köra 2 skärmar med bootcamp?

Datorn har 2 thunderbolt-uttag och 1 hdmi. Läste någonstans att det inte gick att ansluta 2 skärmar via thunderbolt i bootcamp, men kom aldrig fram till om det verkligen var så eller inte. 1 thunderbolt och 1 hdmi kanske funkar?

Tacksam för svar

Citat:

4. How many Apple Thunderbolt Displays can I use with a Mac in Windows 7 or 8 with Boot Camp?
Most Mac computers can support one Thunderbolt display using Windows. The iMac (Retina 5K, 27-inch, Late 2014) and Mac mini (Late 2014) can support two, and the Mac Pro (Late 2013) can support up to six.

https://support.apple.com/en-us/HT204154

Japp det där läste jag, men hur är det om man kör på en thunderbolt och en hdmi?

Ursprungligen av Homerjs:

Japp det där läste jag, men hur är det om man kör på en thunderbolt och en hdmi?

Det fungerar.

Samma länk.

Citat:

4 MacBook Pro (Retina, Mid 2012), MacBook Pro (Retina, 13-inch, Late 2012), and Mac Mini (Late 2012 and later) computers can use an HDMI-compatible device on it's HDMI port while using one Thunderbolt display, or they can use two Thunderbolt displays.

Tack!

Det där med en thunderbolt och en hdmi gällde visst OS X. Kan någon bekräfta att detta funkar även i boot camp?

Senast redigerat 2015-12-26 22:10
1
Bevaka tråden