Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

versiontrackerproblem?

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2003-10-16 11:53

är det bara jag som inte kan komma in på versiontracker för OS9? Länkarna under loggan är inte klickbara i IE 5.1.6 i OS 9.2.2.

har aldrig haft problem med det där..

...använder dock endast macupdate.com numera, brukar gå snabbare iom alla filer ligger på deras egen server.

Citat:

Skrevs ursprungligen av johan dansk
...använder dock endast macupdate.com numera

Jag använder också bara macupdate eftersom de har samma funktioner som jag gillade hos VT, men som VT började ta betalt för. T.ex. att kunna lägga upp en egen "Watch List" som mejlar när ett program uppdateras.

Citat:

Skrevs ursprungligen av johan dansk
brukar gå snabbare iom alla filer ligger på deras egen server.

Nä, det där stämmer väl ändå inte? Så vitt jag vet vidaresänds man till utvecklarens hemsida för nerladdningen.

  • Medlem
  • 2003-10-16 14:30

Men kan ni klicka på de avbildade länkarna i VT? Jag är nyfiken på om det är problem hos mig eller hos VT.

  • Oregistrerad
  • 2003-10-16 14:47

jodå, jag kan klicka. använder safari

Jag anmälde problemet igår. Sitter just nu med en OS 9-maskin hemma och såg detta igår kväll. Det är deras nya layout som spökar.

  • Medlem
  • 2003-10-16 16:21
Citat:

Skrevs ursprungligen av Anders Täpp
Jag anmälde problemet igår. Sitter just nu med en OS 9-maskin hemma och såg detta igår kväll. Det är deras nya layout som spökar.

skönt att höra. (att det inte var jag som hade problem alltså)

Fixat nu.

Kalas Anders!
Utan dig skulle inte ens versiontracker funka.
Du är en klippa.

Citat:

Skrevs ursprungligen av Nurell
Kalas Anders!
Utan dig skulle inte ens versiontracker funka.
Du är en klippa.

Jag fick inte ens ett svar från VT så det troliga är väl att någon såg det innan mig. Eller också är det jag som styr Internet utan att jag vet om det? Lite Matrix-känsla över detta... am I the chosen one? Eller bara en lönnfet gube framför en dator? Frågor... frågor...

1
Bevaka tråden