Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bada med Apple Watch

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Catalyst är ett vattentätt fodral för Apple Watch som dykt upp i testlabbet, och 99mac tar tillbehöret på en blöt testrunda.

Läs hela artikeln här

Vad är problemet med att bada med klockan utan skydd? Jag utsätter min ständigt för vatten och den är fortfarande som ny. En helt onödig produkt med andra ord!

Ursprungligen av kjellebelle:

Vad är problemet med att bada med klockan utan skydd? Jag utsätter min ständigt för vatten och den är fortfarande som ny. En helt onödig produkt med andra ord!

iPhone 6S/6S+ klarar vatten bra också, jag skulle ändå inte ta med min 6S i saltvatten eller snorkla/dyka med den.
Skulle du göra det med din Apple Watch?

Ursprungligen av keptang:

iPhone 6S/6S+ klarar vatten bra också, jag skulle ändå inte ta med min 6S i saltvatten eller snorkla/dyka med den.
Skulle du göra det med din Apple Watch?

Viss skillnad, Tim Cook har inte sagt att man kan ha med sig iPhonen i duschen!
Klockan ser lika fin ut, och funkar lika bra efter en simtur i havet. Sköljer bara av den under rinnande vatten efteråt för att bli av med saltet.

  • Medlem
  • International user
  • 2016-02-12 21:22

Jag har badat med min apple watch i både salt och sötvatten ganska mycket och den fungerar fortfarande sådär 7-8 månader in. Har även dykt till 4-5 m djup i saltvatten. Framtiden får utvisa hur det går

  • Medlem
  • International user
  • 2016-02-12 21:26

iPhone 6s klarar sig dock inte lika bra på havets botten, även om det bara är 1,5meter i 30 sekunder, iaf inte enligt mitt senaste äventyr

Jag använde detta skal till min klocka under 2 veckor i Thailand. Jag hade inte vågat båda i pool och saltvatten och fått sand på klockan utan ett skydd på. Funkade kanon och kändes inte allt för klumpigt.

  • Medlem
  • Borås
  • 2016-02-14 22:49
Ursprungligen av Junghage:

Jag har badat med min apple watch i både salt och sötvatten ganska mycket och den fungerar fortfarande sådär 7-8 månader in. Har även dykt till 4-5 m djup i saltvatten. Framtiden får utvisa hur det går

Vilken modell på klockan har du? Jag har inte vågat testa i vatten än...

Duschar, badar tunna, pool, hav & bastar med min 38mm sport. inga problem sen början av juni förra året...

Ursprungligen av Junghage:

iPhone 6s klarar sig dock inte lika bra på havets botten, även om det bara är 1,5meter i 30 sekunder, iaf inte enligt mitt senaste äventyr

Utan vattentätt fodral?

1
Bevaka tråden