Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Helt osmakligt och näst intill omöjligt att det skulle stämma. Har aldrig varit så "färdigställda" ryktesbilder tidigare. Hoppas innerligt att allt är idioti!
Finns inte så många nya sätt en telefon kan se ut på idag. Oavsett kommer folk köpa "den senaste" av sitt favoritmärke om telefonen så bara kom i rosa, kolsvart och kameran satt mitt på telefonen.
Puckeln får mig att tänka på Bender från Futurama. Ska ändå ha skal om täcker, ja för oss med fodral så är det bara ett plus att gluggen sticker ut en bit.
Det som eventuellt gör detta realistiskt är att kamera modulen som visats tidigare överensstämmer med dessa bilder. Dessutom ryktas det om iPhone Pro och inte plus därav connector portar. Vi får se i september men kommer ihåg att ingen trodde på den utstickande kameran och antennlinjerna på 6 och 6 plus
Puckeln får mig att tänka på Bender från Futurama. Ska ändå ha skal om täcker, ja för oss med fodral så är det bara ett plus att gluggen sticker ut en bit.