Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Hoppas kan man göra. Det vore ju trevligt om Apple kunde ta ledningen och släppa Lightning till förmån för USB-C och köra bland annat ljud därigenom och då också ta bort 3.5mm-kontakten.
Undertecknad använder det dagligen. Jag tycker inte att jag kan motivera att köpa lightning-hörlurar, och tycker inte om att begränsas enligt batteritid på hörlurar.
Undertecknad använder det dagligen. Jag tycker inte att jag kan motivera att köpa lightning-hörlurar, och tycker inte om att begränsas enligt batteritid på hörlurar.
Nej inte med argumentet "bättre ljud".
Men aldrig i livet att jag släpar runt på en adapterdongel. Möjligtvis att jag godtar avsaknaden av 3,5mm kontakt om Apple skrotar 3,5mm och Lightning till förmån för USB-C.
Ett ljus i mörkret kan vara att vi får bättre utbud av BT-headset. Som det ser ut nu har man bara ett fåtal ur Sonys SBH-serie att välja på, och de har de försämrat rejält de senare åren. Tänker bl.a. på avsaknade av Siri-stöd.
Men aldrig i livet att jag släpar runt på en adapterdongel. Möjligtvis att jag godtar avsaknaden av 3,5mm kontakt om Apple skrotar 3,5mm och Lightning till förmån för USB-C.
Därav att jag också hoppas på att Apple skrotar lightning och går till USB-C om man nu envisas med att göra sig av med 3,5mm-kontakten. Jag kommer heller inte gå runt med en liten adapter. Men för mig är inte lösningen på problemet att gå till trådlöst ljud.
Ursprungligen av reboot81:
Ett ljus i mörkret kan vara att vi får bättre utbud av BT-headset. Som det ser ut nu har man bara ett fåtal ur Sonys SBH-serie att välja på, och de har de försämrat rejält de senare åren. Tänker bl.a. på avsaknade av Siri-stöd.