Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Jag använder WhatsApp ganska sällan men har en bekant som har skapat en grupp som jag är med till vilken hon skickar bilder och texter.
Jag undrar.....
Ifall jag kommenterar kan alla andra i gruppen läsa vad jag skriver?
Detta undrar jag eftersom någon kommenterade en bild och jag fick sms med denna persons kommentar. (alltså meddelandet var egentligen inte avsedd till mig)
Eftersom denna bekant har både WhatsApp och vanlig konto / men eftersom alla SMS kommer in i den vanliga "Meddelanden"-appen så undrar jag hur man kan ta reda på när jag får sms från henne om det är privat sms eller från WhatsApp?
Tack för svar. Jag hittade lite info i Whatsapp om vilka grupper jag är med samt att man kan lämna gruppen ifall man vill.
Jag trodde att de kom från Whatsapp men det var inte det. Det kom från "meddelanden". Både jag och någon annan har fått detta meddelande som var avsedd till min bekant som skickade bilderna. Svårt att förklara......Då har jag skrivit fel diskussionsrubrik.