...Vad jag förstår så är det Maces och Adobe`s affärside...
...det går inte eftersom Adobe inte har en fungerande support...
Jag antar att "Maces" betyder Apple.
Att det skulle vara en "affärsidé" att ha dålig support (Adobe) och dålig backup-programvara (Time Machine), så att folk köper nya program i stället - det är ju så tramsigt från din sida, så det borde man inte ens bemöta.
Jag har inte själv varit i kontakt med dem, men det jag har hört om Adobes support är mest positiva intryck.
Barbapappa_86 har redan ställt några frågor. Svara gärna på dem först, så fyller jag på med några till.
1. Beskriv gärna vad som händer när du försöker installera om programmet. Berätta vad du gör, och vilka problem du stöter på.
2. Vad var det som Adobes support inte kunde hjälpa dig med?
3. Var det samma version av OS X före ominstallationen? Om inte, vilken version hade du då?
4. Är det Premiere Elements 11 du menar? Då är det kanske läge att uppgradera. Den är tre generationer gammal vid det här laget.