Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Köa i täby

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tänkte höra om det är någon som ska köa ikväll för iphone 7 i täby. om så när hade ni tänkt och vara på plats ?

Mvh
Mats

Jag tänkte åka dit runt 07 imorgon och titta om det finns något kvar. Verkar ju som att Apple Store både i USA och England inte har några 7 plus överhuvudtaget i butikerna ifall man inte bokat, någon som fått bekräftat att Apple Store i Sverige kommer ha några?

Jag var inne i täby-butiken för någon timme sen och frågade men han jag pratade med verkade inte veta riktigt.

• Medlem
  • 2016-09-15 20:03

När öppnar dem?

Ursprungligen av kruso:

När öppnar dem?

Du funderade inte på att titta på hemsidan?

http://www.apple.com/se/retail/tabycentrum/

Ursprungligen av Jonaas:

Jag tänkte åka dit runt 07 imorgon och titta om det finns något kvar. Verkar ju som att Apple Store både i USA och England inte har några 7 plus överhuvudtaget i butikerna ifall man inte bokat, någon som fått bekräftat att Apple Store i Sverige kommer ha några?

Jag var inne i täby-butiken för någon timme sen och frågade men han jag pratade med verkade inte veta riktigt.

Jag trodde att apple store hade alla modeller från releasedagen??
Jag hade tänkt åka långväga imorgonbitti för att få tag på en plus jet black. Gör jag det i onödan?

Ursprungligen av caliwator:

Jag hade tänkt åka långväga imorgonbitti för att få tag på en plus jet black. Gör jag det i onödan?

Troligtvis, iom att man de senaste åren gått över till förbeställning för att man ska slippa köa och efterfrågan är hög. Kan givetvis finnas någon modell kvar, men räkna med att Jet Black (Gagatsvart) är slutsåld - det tycks vara den mest eftertraktade modellen.

Ursprungligen av caliwator:

Kan ju kanske vara mer värt att chansa och köa hos Digital inn i Eskilstuna i morgon bitti.

Ursprungligen av mats83:

Tänkte höra om det är någon som ska köa ikväll för iphone 7 i täby. om så när hade ni tänkt och vara på plats ?

Mvh
Mats

http://www.news.com.au/technology/gadgets/mob...

Han lider nog mest av alla. Köat 30 timmar för att inte få telefonen han önskar. Damn Daniel.

Stod i kö i en minut. Sen kom en apple anställd och frågade vad jag skulle ha. Alla 7 plus är slutsålda. Fans någon enstaka rose gold 32 gb.

• Medlem
  • Stockholm
  • 2016-09-17 09:38

Kollade också i Täby men svart var slut.

I Mac-store på birgerjarlsgatan hade dom iPhone 7 128gb svart vid 18:00 så köpte där.

Ursprungligen av sdimm:

I Mac-store på birgerjarlsgatan hade dom iPhone 7 128gb svart vid 18:00 så köpte där.

mStore?

1
Bevaka tråden