Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Hej har just köpt en begagnad iPhone 6 som jag nollställt. har haft den ett par dagar och allt vekar väl. har uppdaterat till IOS 10. nu har rösts styrningen börjat slå på i tid och otid. kan man stänga av den någon stans? kollade inställningar-allmänt men hitta inget. Tacksam för svar
När du är i Inställningar kan du dra ner, ungefär som man gör i vissa appar för att uppdatera. Här erbjuds du istället en sökfunktion.
Skriv in "Siri" där.
När du är i Inställningar kan du dra ner, ungefär som man gör i vissa appar för att uppdatera. Här erbjuds du istället en sökfunktion.
Skriv in "Siri" där.
Tackar, men jag hittar hur jag stänger av den. hittar ju inte själva "appen" i IOS 9 gick man bara in på inställningar - Allmänt och så hitta man siri där och kunde stänga av
tackar.. problemet var att det var nå tok med hemknappen som drog igång siri så jas hade lyckas ringa 6 st mitt i natten. men nu kan jag ställa av den fiktionen iallafall