Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Se Schiller och Forstall visa Iphone 4S

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

I veckans fredagsvideo firar vi en femåring, nämligen Iphone 4S, och som en extra bonus bjuder vi på en annan teknisk prestation.

Läs hela artikeln här

Tja jag gillade papperskanterna och det lätt gula temat mer än dagens. Det kändes varmare.

8MP kameran är ju fortfarande hightech hos Apple den finns ju kvar i majoriteten av deras produkter så där har inte mycket hänt. (Lite brännvidd och mjukvara är inte innovativt för mig)

Men när jag skriver på min nya 7+ idag så saknar jag verkligen storleken. Tänk en 3,5" skärm med samma prestanda som jag har på denna lur. Det hade varit lycka det.

Så ja jag saknar designen men inte prestandan på denna lur.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2016-10-15 08:31

Seeeg

Apples största misstag med denna telefon är att de tillåtet iOS 9 = seeeeegt

  • Medlem
  • 2016-10-15 08:46
Ursprungligen av Saalad:

Apples största misstag med denna telefon är att de tillåtet iOS 9 = seeeeegt

Men det gåååår.

Ursprungligen av Ancientdragon:

Tja jag gillade papperskanterna och det lätt gula temat mer än dagens. Det kändes varmare.

8MP kameran är ju fortfarande hightech hos Apple den finns ju kvar i majoriteten av deras produkter så där har inte mycket hänt. (Lite brännvidd och mjukvara är inte innovativt för mig)

Men när jag skriver på min nya 7+ idag så saknar jag verkligen storleken. Tänk en 3,5" skärm med samma prestanda som jag har på denna lur. Det hade varit lycka det.

Så ja jag saknar designen men inte prestandan på denna lur.

En uppföljare till iPhone se kan du hoppas på.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2016-10-16 09:32

5km

Ursprungligen av Bokka:

Men det gåååår.

Jo det gååår. Men hur kul och funktionell är en bil som går i högst 5km i timmen? Apple har i princip förstört miljontals iPhone 4s. Med facit i hand så borde Apple slutat uppgradera den efter iOS 6.x, eller låta folk backa tillbaka till en gammal release på egen risk.

1
Bevaka tråden