Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Har inte hört talas om Forza Fotboll tidigare. Fick några tips på att använda "Flashscore" som tydligen har en ny app för iOS. Fick också tipset om att kolla upp FotMob. Flashscore känns dock mer intressant då de har en riktigt bra hemsida med livescore.
I dagsläget ser det ut som att Flashscore är bäst när det gäller livescore men hur upplever ni appen i förhållande till annonser, bonuserbjudanden och odds?
Jag har använt Forza länge och jag tycker tyvärr att den har blivit sämre med tiden. Den fungerar utmärkt för målnotiser men det har börjat leta sin in mer och mer reklam - även i notiserna emellanåt. Tidigare gick det via in app-köp att betala för att slippa reklamen under en hel säsong men den funktionen plockade de bort (efter påtryckningar från spelbolagen?).
Mycket data, mycket metadata. Bra notiser. Bara två egenskaper men du får hålla tillgodo med dem, konkurrenter tycker jag inte håller riktigt samma höga standard.