Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple firar Black Friday med presentkort

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Även Apple uppmärksammar årets stora shoppingdag, och erbjuder presentkort vid köp av utvalda produkter så som Iphone och Mac.

Läs hela artikeln här

Ursprungligen av Redaktionen:

Även Apple uppmärksammar årets stora shoppingdag, och erbjuder presentkort vid köp av utvalda produkter så som Iphone och Mac.

Läs hela artikeln här

Köpte äntligen en Apple Watch series 2 från Elgiganten och fick 10% rabatt. Rabatten står ingenstans på deras hemsida men om man klickar på klockan så står det -10% under priset och det drogs av i kassan.

Bättre pris är mycket bättre än presentkort ?

Fast om det redan kostar för mycket för vad man får från början är det väl inte mycket till rabatt?

Ursprungligen av HolyFather:

Fast om det redan kostar för mycket för vad man får från början är det väl inte mycket till rabatt?

När du heligafader ber om syndernas förlåtelse och undrar vad som kommer ske i livet efter detta...
Så har hälsoappen redan räknat ut vilken tid jag har kvar och vad jag kan göra för att ändra på detta.

När det ändå väl är dags så skickar jag mina sista hjärtslag till han där uppe via min Apple Watch och bifogar min destination så han vet var han kan hämta mig.

Å testamentet som är dikterat och finns sparat på min Apple Watch så låter det så här:
"Och till den heligafadern lämnar jag min Apple Watch så han äntligen kan få känna sig frälst"

Kram på dig ?

1
Bevaka tråden