Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Utbytesenhet 7+?

Tråden skapades och har fått 35 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av Apilot:

Men det klart att de inte utför reperartioner, men det dem som är ytterst ansvariga

Absolut rätt, men dom kan ju i detta fall om det vill sig illa ha gett dig en o-fixad tidigare inlämnad i retur eller så.
Jag skulle genast gå till dom och visa hur den beter sig.

Ursprungligen av CekariYH:

Absolut rätt, men dom kan ju i detta fall om det vill sig illa ha gett dig en o-fixad tidigare inlämnad i retur eller så.
Jag skulle genast gå till dom och visa hur den beter sig.

Ska till tele2 butik och snacka med dem, köpte mobilen på deras hemsida, men tror nog att personalen hjälper mig ändå!

  • Medlem
  • 2016-12-24 11:29
Ursprungligen av Apilot:

Ska till tele2 butik och snacka med dem, köpte mobilen på deras hemsida, men tror nog att personalen hjälper mig ändå!

Bodde inte du i närheten av Malmö? I så fall är mitt förslag att boka en tid till Genius Bar direkt. Då hjälper dom dig på plats och du slipper skicka iväg telefonen igen med en väntetid på X antal veckor.

https://getsupport.apple.com

Iphone 7 plus problemen forsätter

Hej

Jag igen, Iphone 7 plus problemet fortsätter. Har ikväll upptäckt nya problem och det blir bara värre. Lite bakgrundsfakta:

Jag fick min 7 plus efter lång väntetid, dagen efter tappa jag den på marken så skärmen gick sönder. Skicka den på service och fick en
så kallad utbytesenhet, jag var skeptisk till det, men alla jag pratat med sa att den ska vara lika bra som en direkt från fabrik, så jag trodde och allt kändes bra.

Men jag har upptäckt flera problem.

1. När jag tar bilder så är grönt prick, lens flare på engelska, bilden blir lite oskarpt, har läst på flera forum, att det är känt fenomen för 7 plus. Men annars tar den bra bilder på dagen.

'Nu till det störta problemet jag upptäckte idag.

2. När jag ringer ut så hörs "radio ljud" ungefär när man ska ställa in radiokanal. Har spelat in ljudet, lyssna här: (VARNING FÖR HÖGT LJUD) Konstig 7 plus ljud

Så denna så kallade utbytesenhet är en använd skit kopia som jag fick. Nu är det krig mellan mig och Tele2/Iphone. Ska dra till Iphone store imorgon och snacka med dem.

@Apilot, slog ihop dina trådar.

Hoppas det löser sig för dig, maximal otur verkar du ha.

Nu verkar problemljudet försvunnit, försvann när jag fick ett samtal. Men ändå konstigt.

Bevaka tråden