Morsning!
Jag får vid olika tillfällen, nu och då, inget mönster, upp följande istället för den länk jag klickat på (tex dagens aktiva, eller nån tråd)
‹x¥UmoâFþRÿÃÄÑE_È5-Ħ2†ô¢#áN¯é·Å^ðŠõKwr¹Sþmòò¹³kì?£WéTG;ïÏÌÎÌ:G£©Ü~ûàjn†“K¬¦m<õm{Œ ÁÛV»? ©dŠe)á¶=¾¶?Ô?X%ÜüR ŧƒ^/!a+ÌhB¯÷®HÈR•Éر´K¨"+•7é߶u_] *cÂ,U4U®Õ9‡›ÙÄ•”ˆ0nåqþ›tOH¨¸2ÎîP}ÕüAEDRÒð#¼ñŽò-U,$ ‰¥oJ*ؽ‹ùå_ã>t:ù'ä”ÚæCÆÐóßÿ>›Þ\?ªØþ…þÃÐÁøÏÀ›?½´+–æUÁØ9í§ßì»`x}ÎÒu¼þ–a[ÑHõõn©ÆSúz;îzm¬éCÝëÇÙ–Š}!9ë’.ÑÂã?(´/\îˆÊïŽ>t^ÞGMפ9ûÓ™\N¯û
f)Ýó{ùÛ–›4¢qæ\iH/È*ú\Å:ÄW&ÿø*ëˆeq?_Al©X…Ï^¶Lï¡îØfõ:N_ë1ÇÃ"‹îa±2v®uìù^÷¬g?$‹6´çÐ"œ[ÀéR%D`·áX·Q
Ë÷Éâ|Ç"ò‚S¶Šõ"@]Å?ç.’Û¯hòš6ÅÀY£B׬å`þ¼N±&??_žD¢ ¬³$Á‰$J?\³pM$lYD®NÆ9Èçu±¤ nt?O S"Pµðƒ¬G´ÝJ¾Q$jA@Â5,ŸDý©'N’,:rì¢Å‹ÔÿàØ·Iפü
YI䀥Es|s]ºÖÿ{TÞs
+Ä9¬>o2±&¶?)¾lü1] zT4`_ö#vÖI+³îèbÁ¥.“1,J¶_KlI?."¶úɱI•-f?ðí,:ÈV溑Ö_d_!GK^ú¬Õ0ÍCý"âSêð
Tror inte det har med Safari att göra, iof inte testat med olika läsare, men jag är nästan 100 på att ja haft samma problem med både jaguar och panther..
Vid en Omladdning av sidan blir den rätt, så de är inte så mycke att orda om, men de kan ju va nåt korrupt i databasen eller liknande som är värt o kolla upp?
/johan