Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Problem med Spotify connect

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Kanske lagd i fel forum men gör ett försök.
Fick igår en pioneer X-HM 72 KK en liten kompakt nätverks uppkopplad stereo med Spotify connect. Men när jag provar att ansluta från min iPhone 6s iPad 3 så går det inte. Den gör ett försök står ansluter.... men efter ett par sekunder slutar den. Jag kör på samma nätverk tycker mig kommat allt. Vad kan felet vara?

Är den ansluten till ditt wi-fi? Tror den ska ha stöd för AirPlay, fungerar det?

AirPlay funkar fint

Ursprungligen av barbapappa_86:

Är den ansluten till ditt wi-fi? Tror den ska ha stöd för AirPlay, fungerar det?

Internet radion fungerar oxå så den har ju kontakt med nätet

Ursprungligen av Mac Jonson:

AirPlay funkar fint

Testat att slå av och på funktionen i din stereo?

Har testat det.

Ursprungligen av barbapappa_86:

Testat att slå av och på funktionen i din stereo?

Då skulle jag återställa den, se till så att iOS-enheter och Spotify app är uppdaterade. Kanske stereon behöver uppdateras. Annars har jag tyvärr inte fler tips.

Det visade sig att stereon inte var purfärsk, den släpptes 2013, blev en retur jag bytte ut min gamla Onkyo förstärkare mot en ny Onko med nätverksfunktioner och spotify connect. allt fungerade sedan klockrent

Ursprungligen av barbapappa_86:

Då skulle jag återställa den, se till så att iOS-enheter och Spotify app är uppdaterade. Kanske stereon behöver uppdateras. Annars har jag tyvärr inte fler tips.

1
Bevaka tråden