Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Inte tillräckligt mycket USB ström

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Tjörn
  • 2003-10-22 13:29

Jag vill kunna koppla mitt Keyboard och min mus till min iBook...
Kopplar in keyboardet i datorn via USB och sen musen till keyboardet.
OSX tycker inte om det och säger att det inte finns tillräckligt med ström för att driva USB grejerna.

Det konstiga med det där är att det inte alls finns för lite ström, när jag kör igång YDL (Yellow Dog Linux) så fungerar USB grejerna perfekt och likså på min PC med RH.:eek:

och nej jag har bara en USB port

Äter OSX ström?:mad:

Senast redigerat 2003-10-22 13:56
  • Medlem
  • Svedala
  • 2003-10-22 13:44

Det kan ju vara att OSX är lite kinkigare än Linux när det kommer till hur mycket ström något drar.
Men ett tangentbord och en mus ska ju inte vara några problem för en USB-port tycker man...

• Medlem
  • 2003-10-22 13:47

Oj! Jag trodde detta var en tråd med en Diablo-diskussion (spelet). Snälla sätt en lite mer förklarande rubrik nästa gång. De som vet vad ditt problem beror på kanske missar denna tråd annars. (Vill inte klaga, bara försöka hjälpa, så att du får bukt med ditt problem fortare)

• Medlem
  • Tjörn
  • 2003-10-22 13:50
Citat:

Skrevs ursprungligen av samul
Oj! Jag trodde detta var en tråd med en Diablo-diskussion (spelet). Snälla sätt en lite mer förklarande rubrik nästa gång. De som vet vad ditt problem beror på kanske missar denna tråd annars. (Vill inte klaga, bara försöka hjälpa, så att du får bukt med ditt problem fortare)

Kunde nästan gissa att nån skulle skriva det här =P:D

EDIT: går inte att ändra rubriken

japp, jag gissade också på diablo...

M

1
Bevaka tråden