Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

99mac utsatt för SPAM-attack

Tråden skapades och har fått 33 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Oregistrerad
  • 2003-10-23 09:52
Citat:

Skrevs ursprungligen av PrimaLittke
Vuxet!

Menar du att du inte kan handla hos Macoteket mer?
Det är väl knappast deras fel, eller?

Sakta i backarna innan vi blir osams i onödan

Om några av oss här känner oss illvilligt inställda till att handla på Macoteket just nu, är det bara naturligt. Man associerar den här killen med Macoteket och just nu är man arg och besviken på honom, och det påverkar ens känslor för Macoteket. Det är - på gott och ont - så vi människor funkar, och det är just därför relationsmarknadsföring och image-skapande har en sådan genomslagskraft.

Så fort folk lugnat sig lite, så kommer nog uppfattningen om Macoteket att normaliseras igen, även om den tar lite stryk just nu.

Citat:

Skrevs ursprungligen av Christopher Papastefanou
Sakta i backarna innan vi blir osams i onödan

Om några av oss här känner oss illvilligt inställda till att handla på Macoteket just nu, är det bara naturligt. Man associerar den här killen med Macoteket och just nu är man arg och besviken på honom, och det påverkar ens känslor för Macoteket. Det är - på gott och ont - så vi människor funkar, och det är just därför relationsmarknadsföring och image-skapande har en sådan genomslagskraft.

Så fort folk lugnat sig lite, så kommer nog uppfattningen om Macoteket att normaliseras igen, även om den tar lite stryk just nu.

Jag är inte ute efter att bli osams med någon, men tycker det är så fel när man hänger ut en uppskattad och framåtsträvande aktör för oss.

Citat:

Skrevs ursprungligen av PrimaLittke
Jag är inte ute efter att bli osams med någon, men tycker det är så fel när man hänger ut en uppskattad och framåtsträvande aktör för oss.

Vi har alla en latent sinnesförvirring i oss. Somliga mer än andra och med en svår livssituation kan det lösas ut och spåra ur.

Tycker dock att detta forum är snyggt och rent och friskt, om man jämför med en del andra. (Har jag sagt förut)

PS: Jag har inte läst mailet än....DS:rolleyes:

Jag har blivit hotad via SMS inatt upptäckte jag (jag är förkyld så jag gick och lade mig tidigt).

Hela situationen har blivit mycket urspårad på kort tid, jag tror det är bäst att vi alla inser att det finns en sjuk medlem bland oss som inte verkar ha några gränser.

Därför tycker jag vi stänger den här diskussionen medan vi samlar oss och bestämmer oss för hur vi ska agera.

-- Jag noterar:

- Macoteket har naturligtvis ingenting med detta att göra.

- Vi kommer göra en flytt av 99mac under förmiddagen idag vilket kan göra vi är nere under 10 sekunder - 5 minuter beroende på hur lätt det är att styra om trafiken till en annan port i switchen.

Bevaka tråden