Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Med tanke på att Samsung tillverkar många andra produkter till hemmet så är det lätt att koppla upp luftvärmepump, kyl och frys eller tex tvättmaskinen
Apropå dina exempel så kom jag att tänka på en TV-reklam. Det är iofs inte Samungs (tror att det är Siemens) reklam men jag har alltid tyckt att reklamen där bergsklättraren kontrollerar kylen via telefonen är osedvanligt korkad
Apropå dina exempel så kom jag att tänka på en TV-reklam. Det är iofs inte Samungs (tror att det är Siemens) reklam men jag har alltid tyckt att reklamen där bergsklättraren kontrollerar kylen via telefonen är osedvanligt korkad
Det märks att marknaden letar vad som kommer att bli nyttigt. En (för mig) given tanke är övervakning och larm. Om kylen/frysen kan larma till telefonen när temperaturen höjs och det blir för varmt så är det en uppenbart nyttig funktion. Luftvärmepump (dvs temperatur) känns också som en vettig sak att kunna fjärrövervaka/styra.
Det är bra att det kommer fler och fler hubbar så att vi kan börja leka med dem;)
Hehe, ja. Jag är ju också väldigt för att kylen ska kunna berätta för mig vad jag har i den, eftersom jag alltid glömmer bort det och köper saker jag redan har men glömmer att köpa saker som är slut.
Hehe, ja. Jag är ju också väldigt för att kylen ska kunna berätta för mig vad jag har i den, eftersom jag alltid glömmer bort det och köper saker jag redan har men glömmer att köpa saker som är slut.