Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Min teve saknar utgång för audio (3,5 mm) som mitt ljudsystem kräver. Men teven har ett antal hdmi-kontakter som kanske kan användas. Vilken adapter funkar? En vanligt hdmi till VGA + audio 3,5 mm? Det borde väl funka?
Om jag skakar min kristallkula väldigt hårt och länge får jag fram att de flesta nyare TV-apparater stödjer ARC (hade du gett oss mer info än att det är en Samsung hade det kanske gått att säga med säkerhet).
Du behöver då nått liknande en sån här ARC till phono
Om jag skakar min kristallkula väldigt hårt och länge får jag fram att de flesta nyare TV-apparater stödjer ARC (hade du gett oss mer info än att det är en Samsung hade det kanske gått att säga med säkerhet).
Hade fel där, ARC kom med HDMI 1.4 som kom i maj 20109, så för åtta år sen.. så kolla om den inte har det under ett annat namn då Sony gärna hittar på egna