Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
I bästa fall har samtal kunnat föras med en hörlur men inte två, då har de tappat kontakten med telefonen.
Musik har dock fungerat rätt bra att lyssna på, med båda pluggarna i öronen.
I bästa fall har samtal kunnat föras med en hörlur men inte två, då har de tappat kontakten med telefonen.
Musik har dock fungerat rätt bra att lyssna på, med båda pluggarna i öronen.
Ok det är inget jag upplevt. Däremot har det hänt att den vänstra luren inte reagerat när man satt den i örat.
Först när den högra satts på plats reagerar den.
Jag har också öppnat/stängt en massa gånger, har fortfarande bara 3.5.1. Något mer jag behöver göra? Även testat med laddsladden i fodralet (trots 100 %).
@kenjon: Se till att de är anslutna under Bluetooth, sedan räcker det att öppna caset (batterimätaren brukar komma upp då) och vänta en 30 sekunder eller så. Jag gjorde detta 3-4 gånger sedan var de uppdaterade.
@xms67: Inställningar > Allmänt > Om, och så rullar du ner en bit så hittar du Airpods, se till att lurarna är anslutna under Bluetooth först.
Jag har också öppnat/stängt en massa gånger, har fortfarande bara 3.5.1. Något mer jag behöver göra? Även testat med laddsladden i fodralet (trots 100 %).