Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Konstig melodi i bakgrunden, vart 17 kommer den ifrån??

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tror jag efterlyst lösning på detta tidigare o jag tror inte det ledde någonstans då men jag försöker igen. Lite då o då när jag har datorn igång så spelas det en kort melodi som påminner om något ur den franska nationalsången. Jag har kollat i systeminställningarna och jag har kollat programmen jag har igång(fn endast CCC, Chrome och Dragthing) men ingen av dessa har någon iställning för att spela ngt speciellt ljud. Någon annan som stött på något dylikt??

  • Medlem
  • 2017-06-10 11:59
Ursprungligen av Mymac4ever:

Tror jag efterlyst lösning på detta tidigare o jag tror inte det ledde någonstans då men jag försöker igen. Lite då o då när jag har datorn igång så spelas det en kort melodi som påminner om något ur den franska nationalsången. Jag har kollat i systeminställningarna och jag har kollat programmen jag har igång(fn endast CCC, Chrome och Dragthing) men ingen av dessa har någon iställning för att spela ngt speciellt ljud. Någon annan som stött på något dylikt??

Dragthing har inbygga ljudfiler. Mejla utvecklaren och fråga om du inte själv hittar svaret i inställningarna. Man kan ta bort dem enligt denna tråd.

Vad skumt. Jag skulle tippa på att det är nån websida som ligger och autospelar nåt ljud i och med att du har Chrome igång.

Eller så är det din dator som sörjer Frankrikes förlust i gårdagens match.

Ursprungligen av Alix:

Dragthing har inbygga ljudfiler. Mejla utvecklaren och fråga om du inte själv hittar svaret i inställningarna. Man kan ta bort dem enligt denna tråd.

Ljud är helt avslaget i mina inställningar i DragThing

  • Medlem
  • 2017-06-10 12:54
Ursprungligen av Mymac4ever:

Ljud är helt avslaget i mina inställningar i DragThing

Okej, men det betyder inte nödvändigtvis att ljudet inte kommer därifrån.

1
Bevaka tråden