Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Skrevs ursprungligen av Jonny Larsen bittorrent funkar som en dröm, 4,5gb filer på ca fyra timmar med bostream xtreme... care to guess what i downloaded?
Skrevs ursprungligen av Jonny Larsen bittorrent funkar som en dröm, 4,5gb filer på ca fyra timmar med bostream xtreme... care to guess what i downloaded?
Ifall jag har tur så tankar jag på ca 10k/s Har en 0,5 lina... går skitslöt
Du kanske vet nån bra sida där man kan finna torrentfiler...?
Om ni inte orkar kompillera DC-Gui och har en gammal PC kan ni ju dela macen via samba och köra DC++, så gör jag när jag vill in på hubbar som kräver DC++. Funkar kanon om man nu kan tänka sig att använda sig av en gammal PC ibland.
Detta tips är iofs bara för de som har en gammal trött pc utan stor hårddisk eller om man vill ladda ner filerna direkt till macen men ändå köra DC++ (själv föredrar jag nog oDC).
Skrevs ursprungligen av draags jag kör bittorrent men kommer endast upp till 1.2 om jag har tur.
vad kan jag göra för att få upp hastigheten något????
Bittorrent är skapat som så att ju längre tid du delar desto snabbare går det. Så i början går det alltid sakta, men ju längre tid du har det igång ju snabbare går det.
Skrevs ursprungligen av odin Bittorrent är skapat som så att ju längre tid du delar desto snabbare går det. Så i början går det alltid sakta, men ju längre tid du har det igång ju snabbare går det.
Hur länge ska man dela ut tills det går snabbare...?
Har delat ut ett par dygn utan att det gått snabbare...
Hmm... Filen jag laddar är på ca 4gb. Öven ifall jag haft på filen över ett dygn så går det ändå inte fortare...:(
Vet ej vad jag gör för fel, dock så har jag varit tvungen att avbryta ett par gånger.
Skrevs ursprungligen av macgunde Hmm... Filen jag laddar är på ca 4gb. Öven ifall jag haft på filen över ett dygn så går det ändå inte fortare...:(
Vet ej vad jag gör för fel, dock så har jag varit tvungen att avbryta ett par gånger.