Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum. Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Den olycksdrabbade telefonen Note 7 är uppenbarligen saknad av många användare, och Samsung uppges nu planera en begränsad återkomst i hemlandet Sydkorea.
Nu är jag ingen fan av Samsung och deras prylar, men jag tycker att det börjar bli lite tråkigt och uttjatat med alla "skämt och roligheter" angående Note 7. Har ni inget annat att roa er med?
Nu är jag ingen fan av Samsung och deras prylar, men jag tycker att det börjar bli lite tråkigt och uttjatat med alla "skämt och roligheter" angående Note 7. Har ni inget annat att roa er med?
Är det förändringarna förutom batteriet (mindre) som är ryktet det handlar om här?
Att de skulle släppas en omgång "säkrade" i Sydkorea har väl varit klart rätt länge nu. Sry for asking, men tycker inte att ni ska syssla med click-bait om så är fallet här. Ni har ju haft gott om intressanta riktiga artiklar ändå