Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Får inte skriva inlägg

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hjälp!
När jag försöker skriva inlägg (klickar på Nytt inlägg-knappen) i den här tråden får jag upp följande meddelande.

Vad är det som händer? Det finns inte heller någon snabbrepliksruta...

Men i den här tråden finns snabbrutan och det funkar bra att skriva inlägg...

Kan vara en "sågad" tråd som är borttagen...

Jag fick samma fel alldeles nyss i en ny tråd...

Jag har inte heller förtroende att ha åsikter om ITMS

Det är nog något tillfälligt fel. Tråden verkar ju inte speciellt "het" om man säger så...

Nu gissar jag bara, men är det inte så att i Nyhetstips så kan enbart skaparen av tråden samt redaktörer skriva, för att det ska just vara tips och inget diskussionsforum?

Alldeles riktigt

Citat:

Skrevs ursprungligen av patriik
Nu gissar jag bara, men är det inte så att i Nyhetstips så kan enbart skaparen av tråden samt redaktörer skriva, för att det ska just vara tips och inget diskussionsforum?

Vad händer om man startar en tråd och hänvisar till tipstråden? Nån som vågar?

Citat:

Skrevs ursprungligen av patriik

OK, jag kan förstå tanken, men just den här trådens formulering inbjöd liksom till debatt, och debatten har ju tagit fart, men bara vissa kan delta... :rolleyes:

Nyhetstips ska inte bjuda in till debatt, det finns en hel del andra forum för diskussioner.

1
Bevaka tråden